Zákazníci si mohou vybrat některou ze 44 000 barev "ready-to-wear" nebo si vytvořit svůj vlastní, zcela jedinečný odstín na míru. Převážná většina žen a mužů, kteří si vyžádali tento tmavší výraz značky Ghost, si však zvolila charakteristickou černou barvu. Pro vytvoření nejtmavší černé barvy v automobilovém průmyslu se 100 liber (45 kg) barvy rozprašuje a nanáší na elektrostaticky nabitou bílou karoserii před sušením v peci. Poté se na vůz nanesou dvě vrstvy bezbarvého laku a následně jej tým čtyř řemeslníků ručně vyleští, aby vznikl pro Rolls-Royce charakteristický klavírní lak s vysokým leskem.
Tato operace, která vyžaduje tři až pět hodin pečlivé práce, je v sériové výrobě zcela neznámá a v ostatním automobilovém průmyslu je jednoduše nedosažitelná. Právě tato hloubka temnoty slouží klientům jako dokonalé plátno pro přidání vysoce kontrastní, ručně malované linky. Ta se významně podílela na vytvoření "černo-neonové" estetiky Black Badge, jež se stala charakteristickou pro tuto designovou řadu automobilů Rolls-Royce.
Aby bylo možné sladit tuto dramatickou karoserii s dalšími detaily, spolupracoval kolektiv designérů, inženýrů a řemeslníků skupiny Bespoke na vytvoření individuálně přizpůsobitelného procesu, který umožňuje obměnit provedení i tak charakteristických znaků Rolls-Royce, jakými jsou Spirit of Ecstasy a mřížka Pantheon ve vysokém lesku. Namísto prostého lakování těchto součástí se do tradičního procesu chromování zavádí specifický chromový elektrolyt, který se nanáší na podklad z nerezové oceli a ztmavuje povrchovou úpravu. Finální hloubka ochranné vrstvy je pouhý jeden mikrometr - přibližně setina šířky lidského vlasu. Každá z takto ošetřených součástí je před montáží do vozidla precizně ručně vyleštěna, aby získala zrcadlově černý chromový povrch.
Vnější úpravu završují 21palcová kompozitová kola Bespoke. Tělo každého kola, navržené ve stylu Black Badge a vyhrazené pro Black Badge Ghost, je tvořeno 22 vrstvami uhlíkových vláken položených ve třech osách, které se pak na vnějších okrajích ráfku skládají zpět na sebe. Tak vzniká celkem 44 vrstev uhlíkových vláken pro větší pevnost celé konstrukce. Hliníkový náboj vyrobený procesem 3D kování je k ráfku připevněn pomocí titanových spojovacích prvků, která splňují kvalitativní standardy leteckého průmyslu. Zvenku chrání náboj kola charakteristický Floating Hubcap, který zajišťuje, že monogram Double R zůstává vždy ve vzpřímené poloze. Lehce tónovaný lak, který chrání povrchovou úpravu kola, umožňuje zákazníkům pozorovat technickou složitost jedinečné konstrukce kola z uhlíkových vláken a dává tak vyniknout podstatě materiálu i pozoruhodnému povrchovému efektu.